Rejtő Jenő

Bemutatkozás

2020. augusztus 05. - Von Hermanitz

Édesanyámnak köszönhetem, hogy már 12 éves koromban megismerkedhettem a Rejtő regényekkel, hiszen akkoriban nyomta kezembe az első P Howard könyvet, mondván: "olvasd el kisfiam, biztosan tetszeni fog"! Úgy emlékszem A három testőr Afrikában volt ez a regény. Végignevettem és emlékszem alig egy nap alatt "felfaltam", majd rögtön hozzáláttam anyukám 19 Rejtő-regényből álló készletének (csupa első kiadásnak) a végigolvasásához is. Gyorsan kialakult a TOP-5 kedvenc Rejtő-regényem.

Azonnal megszerettem Rejtő stílusát és humorát, amellett írásai mindig visszaadták életkedvemet, amikor kicsit elvesztettem optimizmusomat. Regényei mindig felderítettek és életem minden nehéz pillanatában segítséget nyújtottak ahhoz, hogy tovább tudjak lépni, és megemésszem a velem történt negatív dolgokat.

Ezt a blogot mindazok számára hoztam létre, akik hozzám hasonlóan szeretik Rejtőt és szívesen olvasnak róla, vagy tőle. Az írói álnevem (mint ahogyan rendelkezett ilyennel Rejtő Jenő mellett Janus Pannonius, Mark Twain, Jack London, George Orwell, Makszim Gorkij vagy Gárdonyi Géza is) a Von Hermanitz (családi okokból).

Remélem a blog elnyeri tetszésed és gyakori látogatója, illetve hozzászólója leszel! Email címem, amire írhatsz: vonhermanitz@gmail.com 

rejto_lent1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtojeno.blog.hu/api/trackback/id/tr3016105304
süti beállítások módosítása