Rejtő Jenő

Üdvözlünk a Rejtő blogon!

2020. augusztus 05. - Von Hermanitz

Rejtő Jenő (1905-1943) író, szerző, a magyar ponyva- és légiós regényírás legnagyobb alakja, a legjobb humorral megáldott hazai publicista, a 30-as és 40-es években számtalan kabaré, librettó, színdarab és bohózat megalkotója. A háborúban halt meg munkaszolgálatosként,  miután egy nyilas újságíró feljelentette. Alakja előtte tisztelegve és írásainak hódolva született meg blogunk.

Rejtő Jenőt olvasni maga az életöröm és a végtelenül önfeledt humor-élvezet! Bemutatkozásomban kifejtem, hogy ki és mi vitt a Rejtőért való rajongás útjára, ám adós vagyok a blog megszületésének anamnézisével.

Nos, úgy voltam vele: hasznos lenne egy felület az interneten, Rejtő életrajzával, illetve regényeinek listájával, és idézeteivel. Mindenképp írni akartam magánéletéről, legjobb regényeiről és egyéb témákról vele kapcsolatban.

Megszületett tehát 2020 augusztus 5 -én a Rejtő Jenő blog (rejtojeno.blog.hu), ahol von Hermanitz néven közlöm írásaimat. Elérhetőségem: vonhermanitz@gmail.com

rejto_lent1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rejtojeno.blog.hu/api/trackback/id/tr4816105172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása